BUDOVANIE ZAMESTNÁVATEĽSKEJ ZNAČKY – SPÍKRI

Nina Valíčková
HR Manager, Zľavomat.sk

Musia HR branding budovať aj známe značky?
Dnešný trh práce sa stal veľmi turbulentným miestom plným zmien. Pracovných pozícií pribúda a kvalifikovaní uchádzači akosi zmizli. Firmy sa začali predbiehať, čo by ktorá mohla svojmu budúcemu zamestnancovi ponúknuť, aby podpísal pracovnú zmluvu práce s nimi. Viac

Barbora Argalášová
Kouč & Tréner, Mediatel

Zmeny – očakávania a realita
Zmena vnímania postavenia spoločnosti, či už interne, alebo externe, je dlhodobý proces, ktorý si vyžaduje plán a stratégiu, ale najmä zanietených ľudí s túžbou dosiahnuť cieľ. Viac

 

Zuzka Száraz
HR Manager, Martinus

Ako vítame nováčikov
„Určite si každý z vás ešte spomenie, aké to bolo, keď ste prvý krát prišli do Martinusu, ako ste sa zoznamovali s novými kolegami, ako vám kolegovia pomáhali porozumieť našej kultúre a hodnotám. Každý z nás prežíva prvé dni a týždne po svojom. Niekomu to ide ľahko, niekto na to potrebuje trochu viac času, aby sa “skamarátil” s novým prostredím…“….takto nejako sme začínali u nás v Martinuse komunikáciu smerom k ľuďom, aby rozumeli, prečo chceme rozbehnúť pre nováčikov uvítací deň. Viac