AKO BYŤ ATRAKTÍVNYM ZAMESTNÁVATEĽOM – SPÍKRI

Iveta Tomášiková 
HR Manager, IKEA Slovenská Republika

 

 

 

V IKEA veríme v schopnosti každého zamestnanca
A hľadáme takých zamestnancov, ktorí zdieľajú pozitívny prístup a naše hodnoty, nechceme sa na nich pozerať len cez životopis, ale aj hľadať potenciál, talent, ktorý nám môžu priniesť. Nezáleží, ktorú pozíciu v IKEA zastávate, každý zamestnanec je dôležitý pre náš spoločný rast. Pretože, keď rastú zamestnanci, IKEA rastie tiež.


Marián Bilík
Riaditeľ odboru ľudských zdrojov, Allianz-Slovenská poisťovňa

 

 

Praktické otázky budovania zamestnávateľskej značky
Teória k téme Employer Branding je dnes dobre rozpracovaná. Napriek tomu jej implementácia do praxe často čelí viacerým prekážkam. V čase, keď sa zamestnávatelia boria s nedostatkom vhodných kandidátov už nestačí, keď len komunikujete, že ste jednotka na trhu. A už vôbec nie ak pôsobíte v sektore, ktorý stagnuje.


Miroslava Remenárová
Manažérka pre firemné vzťahy, CRH Slovensko