Miroslava Remenárová
Manažérka pre firemné vzťahy, CRH (Slovensko)
Peter Tóth
Corporate Affairs Manager at Orange
Podpora angažovanosti zamestnancov internoukomunikáciou
Cieľom prezentácie je ukázať, ako môže interná komunikácia ovplyvňovať zmeny vo firme a priniesť merateľnú pridanú hodnotu pre napĺňanie firemných cieľov. Predmetom prezentácie je vplyv konkrétnej strategickej komunikácie na angažovanosť zamestnancov.
Leopold Böttcher
Koordinátor int. PR a online komunikácie, SPP
Mesiac šetrenia v SPP alebo ako sa na šetrenie volá, tak sa z peňaženky ozýva
Najväčším prínosom nášho projektu je zistenie, že aj jednoduchá, finančne nenáročná kampaň a dobre zrealizovaná myšlienka môžu dosiahnuť veľké výsledky. Zamestnanci ju prijali za svoju. Spoločne sme dokázali, že vieme potiahnuť za jeden povraz a dokážeme reálne meniť veci k lepšiemu a byť efektívni. Získali sme aj mnoho ambasádorov – našich zamestnancov, ktorí šíria povedomie o SPP, ktoré ponúka efektívne a šetriace programy nielen zákazníkom, ale že si vieme ušetriť energie aj u nás doma.