Ľubomíra Radosová
Riaditeľka sekcie ľudských zdrojov, Slovenský plynárensky priemysel
Za posledné desaťročie prešlo SPP mnohými významnými zmenami, ktoré priniesli do firemnej kultúry potrebu meniť zabehnuté správanie, postupne meniť firemnú kultúru cez posilnenie zákazníckej orientácie, zmeniť postoje a správanie zamestnancov cez zvýšenie angažovanosti, motivácie a stabilizácie zamestnancov.
Imrich Mészáros
Riaditeľ, Camfil
Ako dosiahnuť prepojenie obchodných cieľov firmy s KPI oddelení a s cieľmi na pracovných miestach? Ako dosiahnuť podporu nového systému v manažmente? Ako dosiahnuť akceptáciu nových pravidiel medzi zamestnancami? Ako posilňovať zodpovednosť a samostatnosť nadriadených? Ako sme novým systémom zlepšili firemné výsledky?
Iveta Tomášiková
HR Manager, IKEA Slovenská Republika
The IKEA Talent Approach
Zakladateľ spoločnosti IKEA Ingvar Kamprad hovorí: “Každý z nás má talent!„ a ja dodávam: „len treba objaviť, na čo”. Poďme spoločne zistiť, na čo máš talent ty…
Marián Baranovič
Operačný riaditeľ, SOFTIP
Ako dosahovanie KPI zmenilo zamestnancov, manažment a firmu. Aké talenty sa prejavili a ako sa zmenili ľudia. Konflikt zdroj zmien. Dôsledky úspechu.
Lenka Zajacová
Project & Deal Performance Management, T-Systems Slovakia
Hrá v dnešnej dobe certifikácia projektových manažérov dôležitú úlohu? Ako rozvíjať rôzne skupiny v rámci medzinárodnej komunity, ktorej zloženie sa dynamicky mení? Vstupy, požiadavky, opatrenia, výsledky…
Róbert Packaň
L&D Manager, Communication Specialist, Fpt Slovakia
Ako predať novú (no-name) značku na trhu? Fpt Slovakia recruit / brand-awareness kampaň 2015 – 2016
Firemná značka – jej rozpoznateľnosť, vierohodnosť a atraktivita v očiach cieľovej skupiny sa dnes viac ako inokedy stáva tým najdôležitejším predajným artiklom zamestnávateľa. A v spojení branding a IT sektor – ide o naozaj špecifickú situáciu. Skúsenosti pri podpore novej značky na trhu, lessons learned, čo funguje na trh, čo doma (smerom k vlastným zamestnancom)…
Dušan Káčer
Excellent Training
Ako správne nastaviť svoju Employer Branding Stratégiu Vám ukážeme na prípadovej štúdií. Jednotlivé kroky v niekoľkých etapách, ako môžete postupovať, odhalíme metódy prieskumu a dáme Vám možnosť urobiť možno prvý krok k naštartovaniu vlastných EB aktivít, aby sa nábor zmenil na výber.
Vladislav Leško
Kouč, lektor, manažér, bývalý vrcholový športovec
Môj tím – pohľad za oponu. Balancemanagenment v rozvoji tímov
Každý tím má svoje zákonitosti správania. Podlieha vplyvom, ktoré si často ani neuvedomujeme. Na workshope budeme hľadať odpovede na otázky : Čo je skutočným hnacím motorom Vášho tímu ? Kde sa generuje jeho energia ? Aká je moja tímová hodnota? … a mnohé ďalšie Tešíme sa na spoločné zdieľanie Vašich zážitkov z odpovedí.