ROZVOJ ĽUDSKÝCH ZDROJOV 2016 – SPÍKRI

Ľubomíra Radosová
Riaditeľka sekcie ľudských zdrojov, Slovenský plynárensky priemysel

Transformácia firemnej kultúry – Ako sa z plynárov stávajú obchodníci
Za posledné desaťročie prešlo SPP mnohými významnými zmenami, ktoré priniesli do firemnej kultúry potrebu meniť zabehnuté správanie, postupne meniť firemnú kultúru cez posilnenie zákazníckej orientácie, zmeniť postoje a správanie zamestnancov cez zvýšenie angažovanosti, motivácie a stabilizácie zamestnancov.

Imrich Mészáros
Riaditeľ, Camfil

Skúsenosti s riadením výkonnosti – rok po implementácii
Ako dosiahnuť prepojenie obchodných cieľov firmy s KPI oddelení a s cieľmi na pracovných miestach? Ako dosiahnuť podporu nového systému v manažmente? Ako dosiahnuť akceptáciu nových pravidiel medzi zamestnancami? Ako posilňovať zodpovednosť a samostatnosť nadriadených? Ako sme novým systémom zlepšili firemné výsledky?


Iveta Tomášiková
HR Manager, IKEA Slovenská Republika

The IKEA Talent Approach
Zakladateľ spoločnosti IKEA Ingvar Kamprad hovorí: “Každý z nás má talent!„ a ja dodávam: „len treba objaviť, na čo”. Poďme spoločne zistiť, na čo máš talent ty…


Marián Baranovič
Operačný riaditeľ, SOFTIP

Riadenie výkonnosti v SOFTIPe
Ako dosahovanie KPI zmenilo zamestnancov, manažment a firmu. Aké talenty sa prejavili a ako sa zmenili ľudia. Konflikt zdroj zmien. Dôsledky úspechu.


Lenka Zajacová
Project & Deal Performance Management, T-Systems Slovakia

Kvalifikácia projektových manažérov v T-Systems International
Hrá v dnešnej dobe certifikácia projektových manažérov dôležitú úlohu? Ako rozvíjať rôzne skupiny v rámci medzinárodnej komunity, ktorej zloženie sa dynamicky mení? Vstupy, požiadavky, opatrenia, výsledky…


Róbert Packaň
L&D Manager, Communication Specialist, Fpt Slovakia

 

Ako predať novú (no-name) značku na trhu? Fpt Slovakia recruit / brand-awareness kampaň 2015 – 2016
Firemná značka – jej rozpoznateľnosť, vierohodnosť a atraktivita v očiach cieľovej skupiny sa dnes viac ako inokedy stáva tým najdôležitejším predajným artiklom zamestnávateľa. A v spojení branding a IT sektor – ide o naozaj špecifickú situáciu. Skúsenosti pri podpore novej značky na trhu, lessons learned, čo funguje na trh, čo doma (smerom k vlastným zamestnancom)…


Dušan Káčer
Excellent Training

Vnímanie zamestnávateľskej značky – marketingový prieskum, ktorý Vás odlíši
Ako správne nastaviť svoju Employer Branding Stratégiu Vám ukážeme na prípadovej štúdií. Jednotlivé kroky v niekoľkých etapách, ako môžete postupovať, odhalíme metódy prieskumu a dáme Vám možnosť urobiť možno prvý krok k naštartovaniu vlastných EB aktivít, aby sa nábor zmenil na výber.
Počas workshopu si zahráme zopár hier a cvičení, ktoré môžete použiť u vás vo firme na vylepšenie motivácie, brainstormovanie a dokonca aj predvídanie budúcnosti.


Vladislav Leško
Kouč, lektor, manažér, bývalý vrcholový športovec

Môj tím – pohľad za oponu. Balancemanagenment v rozvoji tímov

Každý tím má svoje zákonitosti správania. Podlieha vplyvom, ktoré si často ani neuvedomujeme. Na workshope budeme hľadať odpovede na otázky : Čo je skutočným hnacím motorom Vášho tímu ? Kde sa generuje jeho energia ? Aká je moja tímová hodnota? … a mnohé ďalšie Tešíme sa na spoločné zdieľanie Vašich zážitkov z odpovedí.