JOZEF STOPKA

kouč, UPC

Celý svoj profesný život sa venuje marketingu a komunikácii.

V rokoch 1992 až 1996 pôsobil vo funkcii programového riaditeľa Rádia Forte. V tom čase išlo o najvýznamnejšie regionálne rádio s priemerným počtom denných poslucháčov 150.000. Súčasťou jeho práce bola “výchova” moderátorov – naučiť ich a viesť ako správne komunikovať a reagovať, hlavne v interakciách s poslucháčmi v živom vysielaní, ako pracovať so svojimi emóciami, ako vyjadriť podstatné zdelenia, ako byť presvedčivým, zaujímavým a osobitým.

V rokoch 1996 a 1997  spolupracoval televíziou Markíza pri práci s moderátormi v živom rannom vysielaní.

V rokoch 1998 až 2003 pracoval v najväčšom svetovom hudobnom vydavateľstve Universal Music. Pracoval na pozícii  A&R (artist and repertoir) director a marketing director. Súčasťou práce bolo viesť začínajúcich umelcov pri komunikacii s médiami a sebaprezentácii. Pracoval so začínajúcimi umelcami, ktorí sú v súčasnosti hviezdami slovenskej hudobnej scény: Jana Kirschner, Igor Timko (No Name), Ivan Tásler (IMT Smile), Vratko Rohoň (Iné Kafe) a ďaľší. Rovnako spolupracoval so zavedenými umelcami na zlepšení ich sebaprezentácie a komunikácie s médiami(Richard Muller, Miroslav Žbirka, Pavol Habera, Peter Nagy…)

V roku 2004 založil a viedol vydavateľstvo 44, ktoré vydávalo albumy Richarda Mullera.

Súbežne v roku 2004 založil spoločnosť BlowBack, s.r.o, ktorú dodnes vedie a realizuje sa v nej. Spoločnosť má aktivity v oblasti marketingu (marketingové poradenstvo, analýzy a priekumy) a komunikácie – vzdelávania (realizácia a organizácia workshopov a seminárov, koučing, poradenstvo).

V rámci koučingu má aktívne odkoučovaných viac ako 500 hodín.

V roku 2011  zakladal a organizoval projekt celoplošného koučingu v spoločnosti UPC Broadband Slovensko. Tento program 3 roky viedol, supervidoval a tiež v ňom aktívne pôsobil a pôsobí ako externý kouč.

Celý jeho profesný život ho sprevádza vzdelávanie, absolvoval niekoľko výcvikov v oblasti psychológie a koučingu a cez sto rôznych seminárov, školení, workshopov.

Vyštudoval Vysokú školu ekonomickú v Bratislave, Fakultu riadenia.

 

O koučovaní:

Úprimnosť, dôvera, čestnosť, sloboda…nie sú slová, ale základy môjho vzťahu s klientom, pretože iba na nich môžeme stavať a napredovať. Ako klient, tak aj ja. Po stovkách odkoučovaných hodín som presvedčený, že koučing je tou najlepšou cestou ako realizovať zmeny a byť lepším vo svojej práci a svojom živote. Ak sedíte s koučom, nemáte pred sebou učiteľa, mentora, radcu, ale partnera

s ktorým môžete pracovať na svojom raste a vidieť poloplný pohár miesto poloprázdneho.

Zažil som pri koučingu príliš dobrého na to, aby som o ňom čo aj najmenej pochyboval.