Podarilo sa nám vytvoriť svetový produkt a postupne bolo potrebné začať budovať svetovú firmu. Aká bola cesta slovenského startupu Slido? Porozprávame sa, ako v našich podmienkach vybudovať medzinárodnú firmu, ktorá rýchlo rastie. Ako hľadať tých správnych ľudí a ako si aj vďaka silnej firemnej kultúre budovať zamestnaneckú značku.
Ako sa medzi našich zákazníkov dostali Spotify, Booking, Adobe alebo Oracle a či bolo cieľom to, že na otázky cez Slido odpovedali Elon Musk, Steve Wozniak, Richard Branson, Daniel Kahneman či herci z Game of Thrones.
Máme pred sebou ešte dlhú cestu, no sme presvedčení, že aj z malého Slovenska sa dajú robiť skvelé veci. Verím, že budeme mať aj pomocou Slido interaktívnu diskusiu, z ktorej si všetci odnesieme čo najviac.
Zdroj: Matúš Horváth