MIRKA REMENÁROVÁ

Manažérka pre firemné vzťahy, CRH (Slovensko)

WS HRDA: Ako byť atraktívnym zamestnávateľom?
WS HRDA: Ako môže interná komunikácia podporovať výkonnosť a angažovanosť zamestnancov?

Už viac ako pätnásť rokov je súčasťou medzinárodných tímov a venuje sa budovaniu reputácie firemných značiek a ich vzťahu so spotrebiteľmi, zákazníkmi, regulátormi a médiami. Aj preto má stále v obľube Pepsi,  pivo z Pivovarov Topvar a Plzeňského Prazdroja, tankuje na OMV a podporuje budovanie spoločenskej zodpovednosti firiem, ako to robila aj vo Philip Morrise a iných firmách. Keď v roku 2011 uviedla na trh PR agentúru RELATIONS, uspela medzi najlepšími a pracovala pre takých klientov, ako Orange či ŠKODA Auto Slovensko, ale aj pre neziskové organizácie. K tretiemu sektoru mala vždy blízko, je prezidentkou mimovládnej organizácie Business & Professional Women a ako členka Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu presadzuje etiku v marketingovej aj korporátnej komunikácii.