ANOTÁCIA: MUSIA HR BRANDING BUDOVAŤ AJ ZNÁME ZNAČKY?

Dnešný trh práce sa stal veľmi turbulentným miestom plným zmien. Pracovných pozícií pribúda a kvalifikovaní uchádzači akosi zmizli. Firmy sa začali predbiehať, čo by ktorá mohla svojmu budúcemu zamestnancovi ponúknuť, aby podpísal pracovnú zmluvu práce s nimi.

O tulivakoch v kanceláriách a spoločných firemných raňajkách sa nám kedysi iba snívalo, zatiaľ čo teraz sú už bežnou praxou, a uchádzača na pohovore nejako neohúria.

Čo je pre kandidátov v rozhodovaní o svojom budúcom pôsobisku skutočne dôležité, je veľmi zaujímavá a obsiahla téma. HR branding je ale jedna z ciest ako prilákať pozornosť práve tej skupiny kandidátov, ktorá je pre spoločnosť kľúčová. Každá spoločnosť sa práve svojim hr brandingom môže prezentovať ukázať svoj kúsok seba samého.

Prečo je dôležité, aby aj známe značky budovali svoj vlastný HR branding? Aké podmienky musia splniť v súčasnosti zamestnávatelia, aby prilákali a udržali si talentovaných ľudí z generácie tridsiatnikov? Čo je prioritou pri hľadaní práce pre vysokoškolákov? Prečítajte si v blogu Niny Valíčkovej, HR manažérky úspešného inšpiračného portálu Zľavomat.sk, ktorý zamestnáva vyše 80 ľudí.