Predaj vozidiel prechádza momentálne turbulentným obdobím. Nové technológie znevýhodňujú pozíciu skúsených predajcov a nájsť kvalitných budúcich predajcov je obdobne náročné ako vo väčšine iných odvetví.
Nové trendy ako on-line predaj vozidiel a nové alternatívne druhy mobility na jednej strane otvárajú nové možnosti a na strane druhej menia stratégiu doteraz zaužívaných spôsobov života spotrebiteľa/zákazníka.
Neustále „bojujeme“ sami so sebou, s myslením našich obchodných partnerov a kolegov v prvej línii o pozíciovanie zákazníka na prvé miesto nad všetky naše domnienky a stereotypy. Napriek tomu všetkému sa nám stále darí udržiavať pozitívny vzťah sozákazníkmi značky Volkswagen a vysokú lojalitu predajného personálu.
Vďaka čomu sa nám dlhodobo podarí udržať vysokú kvalitu predajnej siete Volkswagen?
Vedomosťami nabitý zákazník potrebuje odborné poradenstvo, ako k tomu nastaviť interné procesy?
Oplatí sa spolupracovať s koučom z externého prostredia?
Nahradí v budúcnosti online vzdelávanie vzdelávanie s fyzickou účasťou?
To je len zopár otázok, ktoré prichádzajú so súčasnými zmenami. A nielen o nich by som sa s Vami veľmi rád podelil na HRDA konferencii „Rozvoj ľudských zdrojov 2018„.
zdroj: Tomáš Chupáč